Vážený obchodný partner,
Radi by sme Vás informovali, že sme upravili spôsob automatického generovania poistnej zmluvy k životnému poisteniu (ALG2). Cez San Marco portal bude možnosť dostupná v časti „Automaticky akceptovaná zmena“
„Poistka (potvrdenie o poistení)“. Po zvolení tejto možnosti sa vytvorí požiadavka na korešpondenciu a poistka bude klientovi zaslaná buď poštou, alebo emailom (v prípade elkor).

V Klientskej zóne, v prípade ak je klient autorizovaný, mu po zvolení požiadavky „Poistka (potvrdenie o poistení)“ danú poistku rovno zobrazíme. V prípade ak má zvolenú elkor , poistka mu bude odoslaná aj na e-mail. V prípade ak klient nie je autorizovaný, tak sa vytvorí požiadavka na
korešpondenciu a poistka bude klientovi zaslaná buď poštou, alebo emailom (v prípade elkor).
