GENERALI Brokers Blog
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
GENERALI Brokers Blog
No Result
View All Result

CEO Generali Juraj Jurčík: Pandémia urýchlila naštartované inovácie

22/11/2020
v kategórii O Generali
CEO Generali Juraj Jurčík: Pandémia urýchlila naštartované inovácie

Juraj Jurčík, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ poisťovne Generali tvrdí, že najdôležitejšie je vniesť do všetkých aktivít ľudský prístup a empatiu.

Pandémia koronavírusu prepísala podnikanie v mnohých oblastiach, poisťovníctvo nevynímajúc.
Ako túto situáciu vnímate?

Vďaka pozitívnemu prístupu k digitalizácii neznamenala pandémia koronavírusu pre Generali neprekonateľné problémy, práve naopak. Koronakríza u nás len urýchlila už naštartované inovácie. Na celú situáciu sme pozerali ako na príležitosť realizovať zmeny, ktoré sme mali rozpracované alebo sme ich plánovali robiť v budúcnosti.

Aké inovácie ste priniesli na trh tento rok?

Neustále prinášame rôzne inovácie, ktoré klientom zjednodušujú proces uzatvorenia a zaplatenia poistenia, cez rýchle a efektívne nahlasovanie poistnej udalosti až po jej likvidáciu. Inak tomu nebolo ani tento rok
a na trh sme prišli s viacerými novinkami. Vďaka inovatívnemu systému oceňovania zdravotného stavu, ktorý zjednodušil prácu a skrátil čas akceptácie poistnej zmluvy, sme mohli ponúknuť uzatváranie životného poistenia na diaľku. Aktuálne si tak klient u nás môže uzatvoriť široké spektrum poistení jednoducho
z pohodlia svojho domova. S tým je spojená aj ďalšia novinka, akceptácia poistnej zmluvy jej zaplatením. Veľkou inováciou je systém videoobhliadok, vďaka ktorému dokážeme obhliadnuť škodu bezkontaktne. Veľké využitie má nielen v časoch epidémie, ale aj vtedy, ak je klient príliš ďaleko alebo ju potrebuje rýchlo. Práve vďaka neustálemu inovovaniu je Generali v rámci slovenského poistného trhu vnímaná ako inovačný líder a v tomto trende plánujeme naďalej pokračovať.

Poisťovníctvo je sektor o číslach a tvrdých údajoch. Vy staviate na ľudskom prístupe, ako sa prejavuje v prístupe ku klientom?

Pre našich klientov nechceme byť len poisťovňa, ale celoživotný partner, preto sa do všetkého čo robíme, snažíme vniesť aj ľudský prístup a empatiu. Komunikujeme otvorene, ochotne, s úprimnosťou
a porozumením. Pri klientoch stojíme počas celého ich života, dokážeme sa prispôsobiť ich potrebám
a aktuálnej životnej situácii a sme pre nich oporou v každom momente, na cestách, pri adrenalínových zážitkoch, pri narodení dieťaťa, kúpe bytu alebo domu až po dôchodok. Uvedomujeme si, že sa na nás klienti obracajú mnohokrát v ťažkých životných situáciách, ako sú vážne zdravotné diagnózy, poškodenie
či strata domova a podobne. Práve v týchto chvíľach je empatia a ľudský prístup nenahraditeľná.

Ľudský prístup je aj o komunikácii, v ktorej je osobný faktor veľmi dôležitý. Ako získavate nových klientov, resp. rozvíjate existujúcich, keď je socializácia aktuálne výrazne obmedzená?

Sme všade tam, kde nás klienti očakávajú a chcú s nami komunikovať, teda nielen na pobočkách,
ale aj v online prostredí a na sociálnych sieťach. Aktívne využívame všetky dostupné formy komunikácie vrátane videohovorov, pričom nechávame na klientovi, ktorý spôsob preferuje. Uvedomujeme si,
že práve v tomto období je dôležité byť klientom na blízku, aj preto sme sa rozhodli rozšíriť našu pobočkovú sieť. Aktuálne sme k dispozícii vo vyše 140 pobočkách na celom Slovensku a postupne pribúdajú nové. Okrem toho majú naši agenti svoje vlastné webstránky a profily na sociálnych sieťach, kde sa
na nich klienti môžu kedykoľvek obrátiť.

Jednou z vašich priorít je aj zrozumiteľnosť, pritom práve zmluvy bývajú písané komplikovanou právnou rečou. V čom sú vaše procesy a komunikácia jednoduchšie a prístupnejšie?

Problémom poistných zmlúv je práve komplikovaný poistný slovník, a tak sme sa rozhodli spraviť menšiu revolúciu. Aktuálne u nás prebieha program, ktorého cieľom je zjednodušiť, spresniť a tým zefektívniť celkovú komunikáciu s klientmi. Navyše neustále pracujeme na zjednodušovaní našich procesov. Skvelým príkladom je klientska zóna. Klient tu má prehľad o svojich poistných zmluvách, môže aj rýchlo
a jednoducho nahlásiť poistnú udalosť, či požiadať o zmenu v poistnej zmluve. Napríklad pri poistení PZP môže klient z domu, prostredníctvom Klientskej zóny, nahlásiť zmenu evidenčného čísla vozidla, požiadať
o vrátenie preplatku či zadať storno poistenia v prípade predaja vozidla.

Podobné články

Rok 2025 v znamení konsolidačného balíčka, legislatívnych zmien  a digitalizácie
O Generali

Rok 2025 v znamení konsolidačného balíčka, legislatívnych zmien a digitalizácie

13/02/2025

Aký bol rok 2024? Aké výzvy nás čakajú v prebiehajúcom roku? Prinášame Vám komentár Pavla Pitoňáka, vedúceho organizačnej zložky Generali...

Poisťovňa Generali bola generálnym partnerom konferencie Moneyfest 2024
Lifestyle

Poisťovňa Generali bola generálnym partnerom konferencie Moneyfest 2024

11/11/2024

Bratislava zažila 29. októbra 2024 unikátnu udalosť- prvú nezávislú finančnú konferenciu MoneyFest, ktorá privítala neuveriteľných 947 účastníkov. Poisťovňa Generali mala tú česť byť generálnym...

Ďalší článok
Poškodilo vás auto bez PZP alebo vinník z miesta nehody ušiel? Takto by ste mali postupovať.

Poškodilo vás auto bez PZP alebo vinník z miesta nehody ušiel? Takto by ste mali postupovať.

Je bezpečné šoférovať, ak máte chrípku či úzkostlivé stavy? Tieto zdravotné faktory ovplyvňujú náš výkon za volantom

Je bezpečné šoférovať, ak máte chrípku či úzkostlivé stavy? Tieto zdravotné faktory ovplyvňujú náš výkon za volantom

Video: 5 jednoduchých tipov, ako šoférovať bezpečne

Video: 5 jednoduchých tipov, ako šoférovať bezpečne

  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
Generali Brokers Blog

© 2021 Poisťovna Generali

No Result
View All Result
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
  • Pridajte sa do našej Brokers komunity

© 2021 Poisťovna Generali