Ako inovačný líder na slovenskom poistnom trhu neustále prinášame rôzne zlepšenia a inovácie v snahe zjednodušiť klientom celý proces uzatvorenia a zaplatenia poistenia, cez rýchle a efektívne nahlasovanie poistnej udalosti až po jednoduchú komunikáciu.
S chatbotom Leonom sa môžu klienti stretnúť na našej webstránke www.generali.sk, kde slúži na základnú navigáciu. Klientom pomôže zaregistrovať poistnú udalosť, zistiť jej stav v priebehu riešenia, nájsť pobočky našej poisťovne, uzatvoriť alebo uhradiť poistenie a podobne.
Chatbot Leon je pripravený pomôcť od pondelka do piatku v čase 18:00 do 08:00 a cez víkendy nonstop.
Pomáha zjednodušiť proces likvidácie poistných udalostí
Chatbot Leon vie taktiež pomôcť klientom pri dokladaní potrebných dokumentov k poistnej udalosti. Chatbot vyzve klienta na doloženie požadovaných dokladov, ktoré sú potrebné k úspešnému vyriešeniu poistnej udalosti.
Klienti môžu vložiť požadovanú dokumentáciu cez link. Tento odkaz je zaslaný klientovi buď formou SMS alebo emailu. Po jeho otvorení je možné do dokumentov nahrať už uložený podklad v smartfóne, alebo sa dá dokument priamo počas používania online aplikácie odfotiť a nahrať. Takto vložené dokumenty sú automaticky priradené pod konkrétnu škodu a sprístupnené likvidátorovi pre ďalšie šetrenie.
