Sme dvakrát po sebe najinovatívnejšou poisťovňou. V digitálnej oblasti sa snažíme reagovať na potreby trhu a prinášať online riešenia, ktoré zabezpečia maximálny komfort a prvotriedny servis. Prinášame prehľad aktivít, čo všetko vieme urobiť online v životnom poistení.
Dojednávanie životného poistenia
Pri dojednávaní životného poistenia je možné:
- uzatvoriť poistenie s akceptáciou platby / biometrickým podpisom
- vyhodnotiť zdravotný stavu online s prirážkou alebo výlukou. Ak je zdravotný stav vyhodnotený online, nie je potrebné dokladanie žiadnych lekárskych správ.
- doložiť všetky dokumenty potrebné k uzatvoreniu zmluvy
- sledovať stav uzatvorenej zmluvy – od vytvorenia, po spracovanie intervencie, po akceptáciu zmluvy
Poistná udalosť
Aj pri poistnej udalosti si vieme pomôcť rýchlo a online:
- nahlásiť poistnú udalosť aj za klienta
- sledovať stav poistnej udalosti
- doložiť všetky dokumenty k poistnej udalosti
Zmeny na zmluve
Všetky zmeny, ktoré majú vplyv na zmenu poistného je možné interaktívne spracovať cez SAN MARCO Portal (SMP), pričom výšku poistného po zmene je vidieť ihneď.
V tlačive žiadosti o zmenu, ktoré sa z portálu vygeneruje, je vidieť stav zmluvy po zmene, ako aj dátumy, do kedy plynú čakacie doby.
Takto je možné v jednom kroku namodelovať a sprocesovať:
- dopoistenie rizika, odpoistenie, zmena poistnej sumy, predĺženie poistnej doby
- dopoistenie / odpoistenie ďalšej osoby
- dopoistenie / odpoistenie investičného životného poistenia
- zmenu existujúceho poistenia na najnovšiu verziu
- zmenu povolania, športovej aktivity, spôsobu výkonu zamestnania (zo SZČO na zamestnanca a naopak)
Cez SMP je možné tiež zrealizovať aj žiadosť o zmenu frekvencie platenia poistného.
Tieto zmeny je možné realizovať k frekvencii platenia poistného. Pri mesačnej frekvencii je teda možné zmeny realizovať každý mesiac.
V prípade zmien, ktoré nemajú vplyv na výšku poistného – t.j. netechnické zmeny, je možné pomocou SAN MARCO Portalu vypracovať žiadosť o zmenu investičnej stratégie, čiastočný odkup, alebo mimoriadne poistné, platobné prázdniny, zmenu adresy či oprávnených osôb, indexáciu, zmenu daňovej rezidencie, žiadosť o informáciu o výške odkupnej hodnoty či marketingový súhlas.
Niektoré typy netechnických zmien sú automaticky akceptované – a nevytvára sa žiadosť o zmenu, ale spracujú sa ihneď.
Ide o:
- aktiváciu elektronickej korešpondencie
- mimoriadny výpis z účtu
- zmenu korešpondenčnej adresy a kontaktných údajov
- zmenu spôsobu platenia – okrem inkasa
Tiež je možné elektronicky zadať aj žiadosť o storno a informácie k platbám (preúčtovanie, vrátenie).