GENERALI Brokers Blog
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
GENERALI Brokers Blog
No Result
View All Result

Čo všetko vieme robiť online v životnom poistení

23/03/2023
v kategórii Rôzne
Čo všetko vieme robiť online v životnom poistení

Sme dvakrát po sebe najinovatívnejšou poisťovňou. V digitálnej oblasti sa snažíme reagovať na potreby trhu a prinášať online riešenia, ktoré zabezpečia maximálny komfort a prvotriedny servis. Prinášame prehľad aktivít, čo všetko vieme urobiť online v životnom poistení.

Dojednávanie životného poistenia

Pri dojednávaní životného poistenia je možné:

  • uzatvoriť poistenie s akceptáciou platby / biometrickým podpisom
  • vyhodnotiť zdravotný stavu online s prirážkou alebo výlukou. Ak je zdravotný stav vyhodnotený online, nie je potrebné dokladanie žiadnych lekárskych správ.
  • doložiť všetky dokumenty potrebné k uzatvoreniu zmluvy
  • sledovať stav uzatvorenej zmluvy – od vytvorenia, po spracovanie intervencie, po akceptáciu zmluvy

Poistná udalosť

Aj pri poistnej udalosti si vieme pomôcť rýchlo a online:

  • nahlásiť poistnú udalosť aj za klienta
  • sledovať stav poistnej udalosti
  • doložiť všetky dokumenty k poistnej udalosti

Zmeny na zmluve

Všetky zmeny, ktoré majú vplyv na zmenu poistného je možné interaktívne spracovať cez SAN MARCO Portal (SMP), pričom výšku poistného po zmene je vidieť ihneď.

V tlačive žiadosti o zmenu, ktoré sa z portálu vygeneruje, je vidieť stav zmluvy po zmene, ako aj dátumy, do kedy plynú čakacie doby.

Takto je možné v jednom kroku namodelovať a sprocesovať:

  • dopoistenie rizika, odpoistenie, zmena poistnej sumy, predĺženie poistnej doby
  • dopoistenie / odpoistenie ďalšej osoby
  • dopoistenie / odpoistenie investičného životného poistenia
  • zmenu existujúceho poistenia na najnovšiu verziu
  • zmenu povolania, športovej aktivity, spôsobu výkonu zamestnania (zo SZČO na zamestnanca a naopak)

Cez SMP je možné tiež zrealizovať aj žiadosť o zmenu frekvencie platenia poistného.

Tieto zmeny je možné realizovať k frekvencii platenia poistného. Pri mesačnej frekvencii je teda možné zmeny realizovať každý mesiac.

V prípade zmien, ktoré nemajú vplyv na výšku poistného – t.j. netechnické zmeny, je možné pomocou SAN MARCO Portalu vypracovať žiadosť o zmenu investičnej stratégie, čiastočný odkup, alebo mimoriadne poistné, platobné prázdniny, zmenu adresy či oprávnených osôb, indexáciu, zmenu daňovej rezidencie, žiadosť o informáciu o výške odkupnej hodnoty či marketingový súhlas.

Niektoré typy netechnických zmien sú automaticky akceptované – a nevytvára sa žiadosť o zmenu, ale spracujú sa ihneď.

Ide o:

  • aktiváciu elektronickej korešpondencie
  • mimoriadny výpis z účtu
  • zmenu korešpondenčnej adresy a kontaktných údajov
  • zmenu spôsobu platenia – okrem inkasa

Tiež je možné elektronicky zadať aj žiadosť o storno a informácie k platbám (preúčtovanie, vrátenie).

Podobné články

Prečo aktualizovať životné poistenie?
Rôzne

Prečo aktualizovať životné poistenie?

13/05/2025

Prečo aktualizovať životné poistenie? A prečo je ho vôbec dobré mať? Kedy je najvýhodnejšie si ho zriadiť? Na čo všetko...

Musíte zrušiť vysnívanú dovolenku? Toto poistenie Vám pomôže zachrániť tisíce eur
Produkty

Musíte zrušiť vysnívanú dovolenku? Toto poistenie Vám pomôže zachrániť tisíce eur

13/05/2025

Ak sa vám z vážnych dôvodov zruší dovolenka, poistenie stornopoplatkov od Generali vám pomôže ušetriť tisíce eur. Dovolenková sezóna sa...

Ďalší článok
Najčastejšie detské úrazy

Najčastejšie detské úrazy

Ešte lepšie a viac proklientske životné poistenie

Ešte lepšie a viac proklientske životné poistenie

Veľkonočné poistné udalosti

Veľkonočné poistné udalosti

  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
Generali Brokers Blog

© 2021 Poisťovna Generali

No Result
View All Result
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
  • Pridajte sa do našej Brokers komunity

© 2021 Poisťovna Generali