Ako môžete projektu „PAPERLESS OFFICE“ pomôcť?
- Pri kontakte s klientom či už osobne alebo elektronicky riešte s klientom tlačivá a formuláre primárne digitálne. Pokiaľ je to možné, od klienta nepreberajte žiadne ním vyplnené žiadosti.
- Žiadosti spisujte s klientom prednostne prostredníctvom San Marco Portal (viď obr. 1) a primárne s možnosťou digitálneho podpisu Pokiaľ realizáciu digitálneho podpisu neumožňuje akákoľvek technická prekážka či už na strane klienta alebo na vašej strane, v rámci vytvárania žiadosti môžete vybrať spôsob podpisu manuálne, čo si však už vyžaduje tlač dokumentu ako aj opatrenie podpismi na vytlačenom formulári.

V prípade, že nie je možné v rámci SMP spísať žiadosť presne špecifikovanú klientom, prípadne klient trvá na odovzdaní ním spísanej písomnej žiadosti, tak klientom predložený papierový dokument je potrebné opatriť dátumom, podpisom a čitateľným menom, priezviskom a získateľským číslom/číslom poradcu. V tomto prípade už nepreberáte vyhotovenú tlačenú formu žiadosti a pre odoslanie papierovej žiadosti využijete prednostne aplikáciu Generali NOW dlaždicu Skenovanie ““(tzv Mobilné
skenovanie) pomocou, ktorej môžete zabezpečiť online prenos dokumentu v digitálnej forme priamo do poisťovne. Po úspešnom odoslaní digitálnej formy žiadosti, potvrdenú papierovú formu žiadosti vráti späť klientovi
Čo je mobilné skenovanie?
Je to rozšírenie už existujúcej aplikácie Generali NOW o mobilné skenovanie. Môžete priamo odfotiť a vložiť dokumenty k PZ, PU, intervencii, ak ste v teréne, pričom sa do aplikácie prihlásite svojimi prihlasovacími údajmi.
Popis fungovania Mobilného skenovania
Po prihlásení, pred samotným nasnímaním (spustením fotoaparátu na svojom mobilnom zariadení) je potrebné papierovú formu dokumentu potvrdiť za prevzatú zástupcom poisťovateľa (t. j. opatriť papierové tlačivo dátumom, čitateľným
menom a priezviskom, získateľským číslom/číslom poradcu, podpisom).
Pri dokladaní dokumentov budete pri každom type dokumentu informovaný o tom, či daný dokument postačuje odoslať len v digitálnej forme alebo je potrebné odoslať aj fyzický dokument (viď obr.2).

Po odoslaní dokumentov na poslednej obrazovke aplikácie (viď obr. 3) budete ešte raz informovaný či je potrebné doložiť do Generali aj papierovú formu dokumentu alebo nie.

V závere prehlasite, že doklady v digitálnej forme od klienta ste prevzali a overili (viď obr. 4).

V prípade, že sa bude jednať o vyhotovenie osobných dokladov klienta (občiansky preukaz, vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list dieťaťa príp. iný doklad totožnosti pred odoslaním digitálne vyhotovených obrázkov do poisťovne MUSÍ BYŤ zaškrtnuté prehlásenie, že naozaj bol nasnímaný originál aktuálneho dokladu (viď obr. 4).
Záverečným prehlásením sa zaväzujete, že ste skutočne nasnímali aktuálny originál dokladu a nie jeho fotokópiu, resp. že ste nepoužili obrázok dokladu z archívu zosnímaný v minulosti.
Zoznam dokumentov s povinným doručením originálu do poisťovne
Nižšie sa nachádza zoznam dokumentov, pri ktorých je nevyhnutné odovzdať do poisťovne i originál papierového dokumentu (pokiaľ sa nejedná o dojednanie poistenia/zmeny na diaľku alebo digitálnou formou).

V ostatných prípadoch dokumentov, nie je potrebné od klienta preberať papierovú verziu dokumentu, pre poisťovňu sú dostačujúce digitálne vyhotovené dokumenty opatrené menom, priezviskom, získateľským číslom/číslom poradcu, dátumom
a vašim podpisom pred naskenovaním.
Ďakujeme, že nám pomáhate byť maximálne bezpapierová poisťovňa.





