Pre flotilové rámcové zmluvy havarijného a povinného zmluvného poistenia sme pripravili efektívne a ekologické riešenie pre zasielanie predpisov poistného a výkazov pre HIP a to elektronické zasielanie.
Ako viete sprostredkovať klientovi elektronické zasielanie predpisu poistného a výkazu pre HIP?
Stačí, ak vy ako správca zmluvy, klienta odkážete na našu oficiálnu webovú stránku generali.sk, presnejšie www.generali.sk/ek-flotily , kde si klient zadá požiadavku.

GENERALI.SK
Podmienky požiadania o elektronické zasielanie
1) Klient uvedie číslo svojej rámcovej zmluvy.
2) Svoje identifikačné údaje poistníka.
3) Zadá maximálne 2 e-mailové adresy pre výkazy a predpisy.
Poistník si môže uviesť napríklad 1 e-mailovú adresu konateľa a 1 e-mailovú adresu účtovníčky, ktorá obratom môže zabezpečiť úhradu poistného.
4) Poistník uvedie aj e-mailový kontakt, kam mu zašleme informáciu o vybavení.
5) Po zriadení tejto služby odchádzajú klientovi tieto 2 dokumenty (predpis a výkaz poistného HIP) už výhradne len elektronicky.
6) V prípade, ak má klient viac rámcových zmlúv, je potrebné zadať pre každú rámcovú zmluvu samostatnú žiadosť.
7) Všetky ostatné dokumenty k rámcovej zmluve a rovnako aj dokumenty k
podzmluvám (napr. oznámenie o storne vozidla, zelená karta…) zasielame poštou.
Výhody pre klienta
- Vybrané typy dokumentov dostane do určených emailových schránok
- Má okamžitý prístup k týmto dokumentom, nech je kdekoľvek
- Služba je bezplatná
- Efektívny a rýchly spôsob komunikácie
- Šetrí životné prostredie
Od 06.09.2023 klientom v zaslaných výkazoch pre HIP prezentujeme možnosť elektronického zasielania predpisu poistného a výkazu pre HIP.

INFORMÁCIA VO VÝKAZE