Za telefónnym číslom 0850 211 011 stojí tím ľudí, ktorý je tu iba pre Vás.
Potrebujete sa informovať ohľadom poistnej zmluvy, poistnej udalosti, poprípade Vám nie je niečo jasné a chcete do toho vniesť viac svetla? Môžete sa na nich obrátiť telefonicky alebo poslať e-mail na [email protected].
Ako jediná poisťovňa máme call back a teda ak sa na konzultantskú linku hneď nedovoláte, môžete si byť istí, že v čase od 09:00 do 16:00 Vám zavoláme naspäť.
Vedeli ste, že, v San Marco portal vidíte dostupnosť operátorov?

Online podpora
Aby sa Vám komunikovalo čo najlepšie, ani v online podpore nepokrivkávame.
V San Marco portal pod ikonou „online podpora“ sa nachádza zdieľanie obrazovky a tiež chatbot Marcus.

Co-browsing – zdieľanie obrazovky
Naši konzultanti vedia navigovať sprostredkovateľa v San Marco portal počas telefonického rozhovoru. Sprostredkovateľ má možnosť počas telefonického hovoru zdieľať svoju obrazovku konzultantovi a ten vďaka tomu, že vidí, kde sa sprostredkovateľ pohybuje v San Marco portal, ho dokáže navigovať alebo identifikovať chybovú hlášku. Ďalšou výhodou je zasielanie dokumentov počas hovoru bez diktovania e-mailovej adresy.
Chatbot Marcus
Tento rok do nášho tímu pribudol kolega, ktorý pracuje nepretržite. Po prihlásení sa do San Marco portal si je možné vybrať z ponuky menu alebo heslovite napísať, čo potrebujete vyhľadať. Uľahčuje prácu so zadávaním poistných zmlúv, dohľadaním dokumentov, hlásením poistných udalostí a podobne. Taktiež poskytuje produktové informácie, manuály, VPP a tlačivá. Dohľadá aj informácie typu či má klient uhradený predpis a aká je jeho výška a aké je dlžné poistné. V prípade, že chatbot nevie spracovať zadanú požiadavku, sprostredkovateľ má možnosť sa spojiť s chatujúcim operátorom v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 16.00.