Od 2. októbra 2025 nájdete v San Marco PORTÁL novú verziu flotilového poistenia, ktorá posunie našu produktovú ponuku znova na vyššiu úroveň.

Čo sa mení v produkte?
- Vozidlá nad 3,5 tony v havarijnom poistení dostanú automaticky v cene poistenia asistenčné služby Truck Care s krytím udalosti do 10 000 EUR. A čo viac, je možné limit dopoistením Truck Care Extra zvýšiť až do 60 000 EUR.
- Elektrobalík v havarijnom poistení pre vozidlá s elektrickým a plug-in hybridným pohonom bude možné dojednať už aj vo flotilovom poistení.
- K dispozícii bude nový štandardný druh vozidla v havarijnom poistení – motocykel.
- Budeme rozdeľovať vozidlá do 3,5 tony na osobné a úžitkové.
- V súvislosti s vyššie uvedenými zmenami budú upravené aj sadzby a v havarijnom poistení aj nové spoluúčasti 5 % min. 200 EUR, 5 % min. 3 00 EUR, 10 min. 330 EUR, 10 % min. 500 EUR a 10 % min. 1000 EUR.
Ako sa zmení dokumentácia?
- Rámcová zmluva dostáva novú textáciu a taktiež vizuál.
- Pre flotilové poistenie sa po novom budú využívať všeobecné poistné podmienky VPP PZP 21 a VPP
- HAV 21 dobre známe z individuálneho poistenia.
- Asistencia pre vozidlá nad 3,5 tony sa bude riadiť novými poistnými podmienkami asistencie Truck Care.
- Sadzobníky s aktualizovanými sadzbami dostanú taktiež nový vizuál.
- Následná korešpondencia s klientmi bude elektronická, pričom pre elektronické zaslanie vznikovej dokumentácie (vznikový e-mail) bude potrebný súhlas klienta.

- Pre podpisovú dokumentáciu (Rámcová zmluva, Zoznam vozidiel, prípadne iné podpisové dokumenty) bude naďalej potrebný podpis zmluvných strán a jej doručenie do poisťovne. Podpisová dokumentácia nebude súčasťou vznikového e-mailu.
- Ruší sa tlačivo Čestné vyhlásenie.
Vznikovú dokumentáciu (VPP, OPP a ostatné) nájdete v San Marco PORTÁLI v časti Tlačivá a dokumenty.
Ako sa zmení flotilový portál?
- V záložke „Poistník“ pribudnú nové polia, pričom povinné polia budú označené hviezdičkou*.
- V záložke „Poistník“ bude možné zadať iba jednu e-mailovú adresu (e-mail pre elektronickú komunikáciu), ktorá bude určená pre elektronické zasielanie následnej korešpondencie. Z toho dôvodu bude potrebné zadávať e-mailovú adresu klienta.
Ako budeme komunikovať?
- Aj naďalej budeme komunikovať prostredníctvom HelpDeskov, pričom samozrejmosťou je prikladanie príloh s detailnejším informáciami súvisiacimi s požiadavkou.
- Upisovateľ bude môcť generovať notifikácie s prílohami ponúk na váš e-mail priamo zo San Marco Portálu po zrealizovaní úpisu.





