GENERALI Brokers Blog
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
GENERALI Brokers Blog
No Result
View All Result

Novinky v SAN MARCO PORTAL

18/08/2022
v kategórii Rôzne, Technológie
Novinky v SAN MARCO PORTAL

Prinášame ďalšiu inováciu v San Marco Portal – automatizácia zmeny frekvencie platenia poistného na životnom a neživotnom poistení.

Čo znamená automatizácia zmeny frekvencie?

Obchodný zástupca/klient môže požiadať o zmenu frekvencie (voľba: Automaticky akceptovaná zmena) na poistnej zmluve prostredníctvom SMP/KZ:

  • v prípade ak na poistnej zmluve bude možné zmeniť frekvenciu platenia, tak systém automaticky prepočíta a zobrazí v aplikácii výšku poistného na nasledujúce poistné obdobie po zmene frekvencie. Ak klient súhlasí so zmenou, potvrdením súhlasu sa automaticky zmena frekvencie vykoná.
    Po vykonaní zmeny zašle Generali automaticky klientovi informáciu o vykonanej zmene frekvencie a výške poistného na nasledujúce poistné obdobie (elektronicky/poštou podľa nastaveného spôsobu zasielania korešpondencie v poistnej zmluve),
  • v prípade ak na poistnej zmluve nie je možné zmeniť frekvenciu (napr. obchodník/klient žiada o zmenu frekvencie, ktorej účinnosť je až o 4 mesiace a pod.) automaticky San Marco Portál/KZ ponúkne možnosť zaslania požiadavky s doložením podpísanej žiadosti o zmenu frekvencie a príslušné oddelenie správy posúdi, či je možné požiadavku zrealizovať,

Postup v SAN MARCO PORTAL

Obr. 1 (výber požiadavky)
Obr. 2 (voľba frekvencie)
Obr. 3 (prepočet poistného)
  • Ak klient súhlasí so zmenou frekvencie – obchodný zástupca vyberie voľbu „Áno“. Zmena frekvencie sa automaticky zrealizuje a klientovi zašleme informáciu o vykonanej zmene frekvencie a výške poistného na nasledujúce poistné obdobie (elektronicky/poštou podľa nastaveného spôsobu zasielania korešpondencie v poistnej zmluve). Pri neživotnom poistení sa zmena vykonáva vždy k najbližšiemu výročnému dňu.
  • Ak klient nesúhlasí so zmenou frekvencie – obchodný zástupca vyberie voľbu „Nie“. Zmena sa nezrealizuje a klientovi zostáva pôvodná frekvencia.
    V prípade ak nie je možné požadovanú zmenu frekvencie vykonať automaticky, aplikácia ponúkne možnosť zadať štandardnú požiadavku s podpisom klienta.
Obr. 4 (klasická požiadavka, ak na poistnej zmluve nie je možné vykonať automatickú zmenu frekvencie)

Postup v Klientskej zóne

Pre autorizovaných klientov sme tiež sprístupnili možnosť zmeny frekvencie (Voľba: Frekvencia platenia). Podmienky sú rovnaké ako v San Marco Portal.

Obr. 5 (výber požiadavky)
Obr. 6 (výber frekvencie)
Obr. 7 (prepočet poistného)
  • Ak klient súhlasí so zmenou frekvencie – vyberie voľbu „Áno“. Zmena frekvencie sa automaticky zrealizuje a klientovi zašleme informáciu o vykonanej zmene frekvencie a výške poistného na nasledujúce poistné obdobie (elektronicky/poštou podľa nastaveného spôsobu zasielania korešpondencie v poistnej zmluve). Pri neživotnom poistení sa zmena vykonáva vždy k najbližšiemu výročnému dňu.
  • Ak klient nesúhlasí so zmenou frekvencie – vyberie voľbu „Nie“. Zmena sa nezrealizuje a klientovi zostáva pôvodná frekvencia.
    V prípade ak nie je možné požadovanú zmenu frekvencie vykonať automaticky, aplikácia ponúkne možnosť zadať štandardnú požiadavku s podpisom klienta (klient podpíše žiadosť o zmenu a vloží dokument ako prílohu) a poisťovňa žiadosť posúdi.
Obr. 8 (na poistnej zmluve nie je možné vykonať automatickú zmenu frekvencie)

Na produktoch cestovného poistenia, podnikateľského poistenia a PZZI-Poistenie zodpovednosti za škodu zamestnanca spôsobenú zamestnávateľovi – jednotlivec – nie je možné vykonávať automatickú zmenu frekvencie.

Podobné články

Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa
Produkty

Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa

21/04/2025

V rámci srdcovo-cievnych ochorení ťahajú muži v strednom veku za kratší koniec. Štatistiky Národného centra zdravotníckych informácií ukazujú, že vo...

Starajte sa o svoje srdce s poistením SRDCE Plus
Produkty

Starajte sa o svoje srdce s poistením SRDCE Plus

09/04/2025

Medzi najčastejšie príčiny úmrtí na Slovensku patria kardiovaskulárne ochorenia. Podľa údajov Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) je u mužov v strednom...

Ďalší článok
Sú zadarmo, no nevyužívame ich: Viete, s čím vám pomôžu asistenčky?

Sú zadarmo, no nevyužívame ich: Viete, s čím vám pomôžu asistenčky?

Sú veľké SUV naozaj bezpečnejšie? Alebo je to len pocit?

Sú veľké SUV naozaj bezpečnejšie? Alebo je to len pocit?

Kvíz: Viete, ako postupovať v týchto situáciách na ceste?

Kvíz: Viete, ako postupovať v týchto situáciách na ceste?

  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
Generali Brokers Blog

© 2021 Poisťovna Generali

No Result
View All Result
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
  • Pridajte sa do našej Brokers komunity

© 2021 Poisťovna Generali