Odštartovali sme CRM kampaň na klientov Generali v hesle Generali pomáha v rôznych životných situáciách, máte aj vy niekoho, kto vám pomáha a chcete sa mu poďakovať?
Vybraní klienti budú kontaktovaní v čase od 21. novembra do 16. decembra 2022.
Ide o komunikačný mix aktivít a teda klienti budú kontaktovaní cez telefón s otázkou či majú záujem odmeniť niekoho zo svojho okolia, následne im bude zaslaný email so sumarizáciu telefonického rozhovoru a prezentáciou ďalších krokov ako obdarovať blízkeho s odkazom na web formulár, kde je možné vygenerovať video pozdrav/ hlasový odkaz pre svojho blízkeho. Odkaz bude v sebe niesť emotívne zábery zobrazujúce pozitívne okamihy života človeka.

Ako „hmatateľné“ poďakovanie klient získa aj online poukaz Martinus v hodnote 5 €, ktorým tiež môže obdarovať svojho blízkeho.
Cieľom tejto aktivity v rámci Effortless & Caring experience je vyvolať pozitívnu emóciu u klienta (pomáhanie, životné situácie, atď.). Kampaň je orientovaná na starostlivosť, je tam prepojenie na životné situácie a zároveň má aj retenčný charakter (náchylnosť na odchod z Generali podľa predikčného modelu).