Ochrana osobných údajov klienta je pre nás všetkých záväzkom. Vďaka dodržiavaniu pravidiel dokážeme chrániť klientov pred zneužitím identity a zároveň posilňovať dôveru, na ktorej stojí naše partnerstvo.
V klientskom centre sa však stretávame s prípadmi, keď dochádza k zneužívaniu systému overovania klienta (napr. voicebot alebo iné mechanizmy) a po úspešnom overení k vydávaniu sa za klienta. Toto správanie je neprípustné a považuje sa za bezpečnostný incident.
Prečo je to problém?
- ohrozuje sa bezpečnosť osobných údajov klienta
- môže viesť k zneužitiu identity klienta
- narúša sa dôvera medzi klientom, Vami a našou spoločnosťou
Ako postupovať správne?
- ak ste počas hovoru s klientskym centrom spolu s klientom, umožnite klientovi komunikovať priamo a v prípade potreby môžete byť pri hovore prítomný a klientovi asistovať. Vždy je ale potrebné dať klienta k overeniu a k povoleniu, že Vám môžeme informácie poskytnúť a následne môžeme v rozhovore pokračovať s Vami.
- môžete priamo kontaktovať Vašu konzultantskú linku (0850 211 011)
Bezpečnosť klienta je spoločná priorita, preto ďakujeme za spoluprácu a dodržiavanie pravidiel.





