Vedeli ste, že klient/sprostredkovateľ vie urýchliť akceptáciu návrhovej poistnej zmluvy (PZ)?
Stačí ak klient uhradí platbu cez naše platobné brány (možnosť platieb prostredníctvom platobných brán má vždy klient v emaile, ktorý dostane od poisťovne) a pokiaľ je platba úspešná, návrh sa automaticky akceptuje. Zmluva sa zo stavu CP (čaká na platbu) zmení na stav A – akceptovaná.
Poisťovňa bude evidovať, že je platba na ceste aj keď ju v tom momente nebudeme mať na bankovom účte a keď dorazí na bankový účet pripíšeme platbu na predpis.
Netreba zabúdať na výhody, ktoré okamžitá úhrada prináša. Napríklad dojednané cestovné postenie – ak klient už cestuje, pri okamžitej úhrade cez online platobné brány je výhodou okamžitá akceptácia PZ napríklad aj pre asistenčné služby, v prípade poistnej udalosti.

Príklad platobných brán nachádzajúcich sa na konci emailu od Generali
V akom stave bude poistná zmluva v San Marco Portál a Klientskej zóne?
V San Marco Portál a v Klientskej zóne budeme zobrazovať stav „Akceptovaná“, pričom pri takýchto PZ je doplnené „i“ s textom: „Zmluva je akceptovaná na základe online úhrady, ale platba ešte nie je pripísaná na našom účte.“
Akonáhle dorazí platba na bankový účet informácia v ičku zo SMP/KZ zmizne.
Akých návrhových poistných zmlúv (PZ) sa to týka?
Úprava sa týka takých návrhových PZ, pri ktorých nie je potrebná taxácia
t.j . bez dokladania doplňujúcich dokladov: obhliadka, fotodokumentácia a pod..
Čo ak platba nebude úspešná?
Ak platba nie je úspešná; klient úhradu nedokončí; nemá dostatok prostriedkov na účte a pod., nič sa nedeje a návrh poistnej zmluvy bude v stave CP – čaká na platbu, pokiaľ klient nezrealizuje úhradu (termín do kedy klient môže uhradiť je vždy na návrhu aj na E poukaze).