Stretávate sa s otázkou od klienta, ako otvorí svoju zaheslovanú elektronickú korešpondenciu, keď si nepamätá heslo? Pripravili sme pre vás postup, ktorý zabezpečí klientovi prístup k svojmu aktuálnemu heslu.
Ak klient obdrží od nás elektronickú korešpondenciu, možnosti odheslovania takejto šifrovanej korešpondencie sú nasledovné:
A) Elektronická korešpondencia sa odhesluje po zadaní posledného 4-číslie rodného čísla (môže byť aj 3-číslie pri starších klientoch)– základné nastavenie, ak klient nemá Klientsku zónu, kde by si zmenil heslo.
B) Elektronická korešpondencia sa odhesluje po zadaní HESLA, ktoré si sám klient určil v Klientskej zóne.
Ako postupovať v prípade, keď si klient nepamätá heslo, ktoré si určil v Klientskej zóne?
Ak klient nevie otvoriť svoju elektronickú korešpondenciu, pretože zabudol svoje heslo, sú 2 možnosti na opätovné zaslanie hesla. Cez Klientsku zónu si môže klient znovu zaslať aktuálne heslo, alebo aj vy ako sprostredkovateľ viete cez San Marco Portál znovu poslať klientovi do SMS jeho aktuálne heslo. Poďme si to ukázať:
1.KLIENTSKA ZÓNA – ZNOVU ZASLANIE AKTUÁLNEHO HESLA KLIENTOVI
Klient si môže v Klientskej zóne po prihlásení sám opätovne zaslať svoje aktuálne heslo k elektronickej korešpondencii (klientovi príde SMS s heslom).
Kde v klientskej zóne si klient vie nastaviť znovu zaslanie hesla? Sekcia nastavenia – Elektronická korešpondencia – „Aktuálne heslo pre elektronickú korešpondenciu“.

2. SAN MARCO PORTÁL – ZNOVU ZASLANIE AKTUÁLNEHO HESLA KLIENTOVI
Sprostredkovateľ môže klientovi heslo znovu poslať cez San Marco Portál.
Kde v SMP viete nastaviť znovu zaslanie aktuálneho hesla klientovi prostredníctvom SMS? Musíte sa nastaviť na PZ klienta, pravým klikom počítačovej myši zvolíte „Editácia PZ“ a následne zvolíte zadanie požiadavky a vyberie možnosť „Elektronická korešpondencia“. (Predtým by ste mali ešte overiť aktuálnosť telefónneho čísla, aby sa nestalo, že heslo príde už na neaktuálne telefónne číslo).
Následne sa vám zobrazí informácia, kedy si klient nastavil heslo, stačí odkliknúť „OK“ a zobrazia sa vám možnosti, ktoré môžete urobiť.

Ak vyberiete možnosť „Zaslať aktuálne heslo pre elektronickú korešpondenciu prostredníctvom SMS“, a stlačíte „Pokračovať“, klientovi príde do SMS jeho aktuálne heslo.

Prípadne môžete zvoliť voľbu „Reset hesla pre elektronickú korešpondenciu“, ale potom musíte klientovi opäť poslať požadovanú korešpondenciu.