GENERALI Brokers Blog
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
GENERALI Brokers Blog
No Result
View All Result

Opätovné zaslanie hesla k elektronickej korešpondencii klienta

26/01/2022
in Rôzne
Opätovné zaslanie hesla k elektronickej korešpondencii klienta

Stretávate sa s otázkou od klienta, ako otvorí svoju zaheslovanú elektronickú korešpondenciu, keď si nepamätá heslo? Pripravili sme pre vás postup, ktorý zabezpečí klientovi prístup k svojmu aktuálnemu heslu.

Ak klient obdrží od nás elektronickú korešpondenciu, možnosti odheslovania takejto šifrovanej korešpondencie sú nasledovné:

A) Elektronická korešpondencia sa odhesluje po zadaní posledného 4-číslie rodného čísla (môže byť aj 3-číslie pri starších klientoch)– základné nastavenie, ak klient nemá Klientsku zónu, kde by si zmenil heslo.

B) Elektronická korešpondencia sa odhesluje po zadaní HESLA, ktoré si sám klient určil v Klientskej zóne.

Ako postupovať v prípade, keď si klient nepamätá heslo, ktoré si určil v Klientskej zóne?

Ak klient nevie otvoriť svoju elektronickú korešpondenciu, pretože zabudol svoje heslo, sú 2 možnosti na opätovné zaslanie hesla. Cez Klientsku zónu si môže klient znovu zaslať aktuálne heslo, alebo aj vy ako sprostredkovateľ viete cez San Marco Portál znovu poslať klientovi do SMS jeho aktuálne heslo. Poďme si to ukázať:

1.KLIENTSKA ZÓNA – ZNOVU ZASLANIE AKTUÁLNEHO HESLA KLIENTOVI

Klient si môže v Klientskej zóne po prihlásení sám opätovne zaslať svoje aktuálne heslo k elektronickej korešpondencii (klientovi príde SMS s heslom).

Kde v klientskej zóne si klient vie nastaviť znovu zaslanie hesla? Sekcia nastavenia – Elektronická korešpondencia – „Aktuálne heslo pre elektronickú korešpondenciu“.

2. SAN MARCO PORTÁL – ZNOVU ZASLANIE AKTUÁLNEHO HESLA KLIENTOVI

Sprostredkovateľ môže klientovi heslo znovu poslať cez San Marco Portál.

Kde v SMP viete nastaviť znovu zaslanie aktuálneho hesla klientovi prostredníctvom SMS? Musíte sa nastaviť na PZ klienta, pravým klikom počítačovej myši zvolíte „Editácia PZ“ a následne zvolíte zadanie požiadavky a vyberie možnosť „Elektronická korešpondencia“. (Predtým by ste mali ešte overiť aktuálnosť telefónneho čísla, aby sa nestalo, že heslo príde už na neaktuálne telefónne číslo).

Následne sa vám zobrazí informácia, kedy si klient nastavil heslo, stačí odkliknúť „OK“ a zobrazia sa vám možnosti, ktoré môžete urobiť.

Ak vyberiete možnosť „Zaslať aktuálne heslo pre elektronickú korešpondenciu prostredníctvom SMS“, a stlačíte „Pokračovať“, klientovi príde do SMS jeho aktuálne heslo.

Prípadne môžete zvoliť voľbu „Reset hesla pre elektronickú korešpondenciu“, ale potom musíte klientovi opäť poslať požadovanú korešpondenciu.

Related Posts

Rekordné živelné škody na majetku občanov
Rôzne

Rekordné živelné škody na majetku občanov

24/06/2025

Letné mesiace sa v posledných rokoch ukazujú ako mimoriadne rizikové obdobie. Slovensko v tomto čase pravidelne zasahujú silné búrky, prívalové...

ProFi Extra Tipy 14
Rôzne

ProFi Extra Tipy 14

24/06/2025

V poistení majetku a zodpovednosti za škodu podnikateľov ProFi Extra sme od 15. júna 2025 pripravili možnosť dojednať nové individuálne...

Next Post
UŽITOČNÉ RADY PRED ODCHODOM NA LYŽOVAČKU NA SLOVENSKU A V ZAHRANIČÍ

UŽITOČNÉ RADY PRED ODCHODOM NA LYŽOVAČKU NA SLOVENSKU A V ZAHRANIČÍ

Respiračné ochorenia bývajú v zime ešte zradnejšie. Naučte sa ich rozoznávať a vyhnúť sa im.

Respiračné ochorenia bývajú v zime ešte zradnejšie. Naučte sa ich rozoznávať a vyhnúť sa im.

KLIENTOM GENERALI POMÁHA PRI RIEŠENÍ POISTNEJ UDALOSTI CHATBOT

KLIENTOM GENERALI POMÁHA PRI RIEŠENÍ POISTNEJ UDALOSTI CHATBOT

  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
Generali Brokers Blog

© 2021 Poisťovna Generali

No Result
View All Result
  • Produkty
  • Technológie
  • Poisťovníctvo
  • Lifestyle
  • Balans
  • O Generali
  • Pridajte sa do našej Brokers komunity

© 2021 Poisťovna Generali