Som rád, že sa po dlhšej dobe opäť vidíme a ja sa už teším, ako Vám predstavím moje ďalšie vychytávky.
Záleží mi na tom, aby som prispel k zjednodušeniu Vašej práce a vniesol do nej aspoň trochu komfortu.
Zaviedol som e-mailové, SMS a push notifikácie o klientoch. Môžete si nastaviť zobrazovanie notifikácií, ktoré Vás informujú o stave zmluvy klienta, alebo Vás prevedú celým riešením procesu likvidácie poistnej udalosti od registrácie, obhliadky, vyžiadania dokladov, až po jej ukončenie.
Prostredníctvom notifikácií ste priebežne informovaní o svojom klientovi a v prípade potreby mu môžete poskytnúť rýchlu a adekvátnu pomoc.
Nastavenie notifikácií je jednoduché a intuitívne. Stačí len pár zakliknutí.
Po prihlásení kliknete na záložku NASTAVENIA a NASTAVENIE KONTA,

následne zvolíte záložku SPRÁVA NOTIFIKÁCIÍ

a vyberiete si z ponúkaných možností. Svoj výber nezabudnite uložiť.
Zvážte rozumný výber, nakoľko notifikácie majú byť pre Vás výhodou, nie príťažou 🙂

Ďalšou novinkou, ktorú som pre Vás pripravil je možnosť vytlačenia potvrdenia o zaplatení platby. Túto funkcionalitu nájdete v detaile zmluvy v záložke INKASNÝ ÚČET, časť PLATBY.

Po kliknutí na ikonu Vám zobrazím prehľad platieb – zvolíte si predpisy, ku ktorým Vám vygenerujem potvrdenie o zaplatení poistnej zmluvy pre klienta.

Nebojte sa ma „dotknúť“ a rozklikať sa k dôležitým informáciám. Teším sa na Vás nabudúce, Váš San Marco Portal 🙂
Autor príspevku: Renáta Sakmárová, Account manažér