Pre zvýšenie Vášho komfortu, ako aj komfortu klienta, sme zdigitalizovali formu zadávanie zmien priamo prostredníctvom SMP. O vykonanie zmeny v PZ môžete požiadať dvomi spôsobmi:
1. Zmeny s podpisom klienta (resp. zmeny nevyžadujúce podpis)
Formou editácie zmluvy vygenerujete žiadosť, ktorú klient podpíše a vy ju následne jednoducho vložíte do zmluvy, resp. vykonáte zmenu priamo zadaním v systéme bez potreby podpisu klienta (napr. údaje o MC – EČV, číslo TP, farba…)
2. Zmeny bez podpisu klienta – overenie prostredníctvom e-mailu (resp. zmeny nevyžadujúce podpis).
Formou editácie vygenerujete žiadosť, ktorú klient nepodpisuje, nevkladáte ju do zmluvy, netlačíte, nepodpisujete, neskenujte. Stačí stlačiť „Odoslať“. Už o pár minút klient obdrží e-mail s postupom ako potvrdiť/nepotvrdiť danú zmenu na svojej zmluve. Po klientovom súhlase (stlačením „požiadať o vykonanie zmeny“) klient už len vyplní preddefinované povinné položky (meno, priezvisko, rodné číslo, adresu) a stlačí „potvrdiť zmenu“.
Pri zvolení tohto postupu (zmena bez podpisu) je však dôležité u klienta overiť správnosť e-mailu, tento POTVRDIŤ, resp. aktualizovať prostredníctvom záložky „zmluvné strany“.
O spracovaní požiadavky budete informovaní tak ako doteraz.
Ak si chcete o týchto zmenách prečítať viac, neváhajte a kliknite SEM.